Benvinguts a la Fundació Josep Finestres

El nostre ADN

Operació 'Somriure a Mida 3D'

Segueix l'actualitat de la Fundació i dels seus centres

Una delegació del Karolinska Institutet ( Suècia) visita l'Hospital Odontològic UB

Una delegació de representats del Karolinska Institutet visita el campus Bellvitge i les instal·lacions de l'Hospital Odontològic UB. La visita es va realitzar dintre del projecte conjunt d'aquesta universitat i la Universitat de Barcelona per tal de trobar sinèrgies i potenciar l'intercanvi sota el programa ERASMUS.

Veure més
La UB destaca als rànquings internacionals QS World University Rankings by Subject.

Recentment, la Universitat de Barcelona ha destacat als QS World University Rankings by Subject, la classificació més gran en l'àmbit internacional on s'avalua la posició de 1.559 institucions segons diferents àmbits del coneixement

Veure més
La Dra. Susana Jiménez, directora Facultativa de la CPUB, guardonada als Premios Sanitarias de Redacción Médica i condecorada com Membre d'Honor del COPC.

En la setena edició dels Premios Sanitarias, organitzat pel diari Redacción Médica, s'ha atorgat un merescut reconeixement a la Dra. Susana Jiménez, qui exerceix com la nostra directora facultativa en la Clínica Psicològica Universitat de Barcelona.